Saturday, July 26, 2014

Rulada de curcan

Avand mai multe felii de piept de curcan am dorit sa fac niste rulouri umplute cu legume ca aici. Dar pentru ca erau destul de mici, m-am gandit ca realizarea lor poate fi migaloasa asa ca mi-am schimbat planul. Am incercat sa fac un singur rulou, mare. Si a iesit. Pentru aceasta reteta am folosit :

  • bucati de piept de curcan – 1,5 kg (15 felii destul de subtiri)
  • 1 morcov
  • 1 dovlecel
  • 1 ardei rosu
  • 1 bila mozarella
  • sare, piper, coriandru
  • 1 cutie bere
Cum procedam:
Batem feliile de carne cu ciocanul special pentru a avea o carne subtire; astfel se poate rula mai usor carnea. Condimetam pe ambele parti carnea. Cu ajutorul cutitului economic (cel cu care curatam legumele de coaja) taiem felii subtiri legumele.
Feliile de carne batuta le asezam pe o folie de plastic, le punem una langa alta, fara a avea spatii intre ele ; peste ele punem in capatul de unde vom incepe rularea bastonasele de mozarella, apoi asezam legumele ; asezonam din nou. Cu ajutorul foliei de plastic si cu grija rulam carnea si o punem intr-o hartie de copt. In tava am pus o cutie de bere, apoi am dat la cuptorul preincalzit, la 220º C pentru 1 ora.

Pofta buna!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...