Saturday, December 6, 2014

Linguine cu scoici

O reţeta mai simplă ca asta nu există : )
Îmi plac fructele de mare. Dacă avem dezlegare la peşte putem mânca peşte, icre sau fructe de mare. Demult îmi doream să prepar această reţeta, iar acum am avut ocazia pentru că am găsit aceste scoici la promoţie.

Avem nevoie de:

  • 500 gr linguine
  • 3 linguri ulei de măsline
  • 3 căţei usturoi
  • 1 kg scoici (vongole)
  • 1 pahar vin alb sec
  • sare
  • pătrunjel proaspăt

Cum procedăm:
Scoicile le spălăm bine, de mai multe ori pentru a elimina eventualele urme de nisip.
Fierbem pastele în apă cu sare (conform instrucţiunilor de pe pachet). La mine scrie că la 100 grame de paste folosim 1 L apă şi 7 g sare. Timpul de fierbere 8 minute.
Eu le-am fiert mai puţin cu 2 minute pentru că procesul de gătire continuă în tigaia în care preparăm scoicile. Deci nu dorim să avem nişte paste moi, ci «al-dente».
Tăiem usturoiul mărunt şi-l călim în ulei până devine auriu. Adăugăm scoicile, apoi vinul. Adăugăm şi 1 polonic de apă în care au fiert pastele. Acoperim şi lăsăm până când scoicile se deschid. După această etapă adăugăm pastele şi mai lăsăm 2 minute. La sfârşit adăugăm pătrunjel proaspăt.
Poftă bună!








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...