Tuesday, November 4, 2014

Mancarica de mazare

Sunt multe posibilităţi de a găti mazărea. Aceasta este ideală în zilele de post, sau ca garnitură, alături de o friptură. Iniţial mi-am propus să prepar această mazăre cu carne de pui, dar m-am răzgândit şi cred că e mai bine aşa pentru că mâine fiind miercuri, am această mâncărică de post, iar astăzi o voi servi alături de un grătar de pui.

Pentru această mâncărică vem nevoie de:


  • 750 gr mazăre congelată
  • 10 cartofi
  • 5 morcovi
  • 4 cepe
  • ulei de măsline
  • 1 lingură pastă de roşii
  • 2 foi dafin
  • piper boabe

Cum procedăm:
Tăiem ceapa mărunt şi o călim în ulei de măsline. După ce aceasta devine translucidă, adăugăm morcovul tăiat rondele, foile de dafin, pasta de roşii şi piperul. Am adăugat un pahar cu apă (200 ml) şi am acoperit. Apoi ne ocupăm de cartofi, îi tăiem potrivit, cuburi, şi îi adăugăm în tigaie. Mai adăugăm încă un pahar cu apă, acoperim şi lăsăm să fiarbă la foc potrivit, învârtind din când în când. Când cartofii sunt aproape fierţi adăugăm mazărea şi mai lăsăm 10 minute.
Poftă bună!

5 comments:

  1. Hi Simona,

    Nice to hear from you at my blog :D

    I'm a vege person and would definitely love this nice and healthy dish :D

    Zoe

    ReplyDelete
  2. Hi Zoe! Thank you for visiting my blog!
    We often eat vegan meal, that’s why i’m looking forward to trying some new vegan recipes.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...