Tuesday, September 2, 2014

Supa de pui cu taitei

Se vede ca-mi plac supele si ciorbele. Si am si de ce: sunt gustoase si usor de facut. Vara ne racoresc, iarna ne incalzesc. :-)
Desi am creeat acest blog de putin timp, s-au adunat cateva retete de supe si inca mai am pe lista mea cateva. Sper sa am ocazia sa le fac curand.

Pentru aceasta supa am folosit:
  • 0,600 kg ciocanele de pui
  • 1 telina
  • 5 cepe mici
  • 4 morcovi
  • Sare, piper
  • 1 ardei rosu
  • 100 gr taitei subtiri
  • patrunjel uscat si proaspat
  • putin ulei

Cum procedam:

Intr-o oala cu apa rece punem ½ din telina, un  morcov, o ceapa si pulpele de pui. Intre timp calim restul de ceapa in putin ulei. Tocam marunt (cubulete mici) morcovul si telina. Le adaugam in ceapa calita. Adaugam si ardeiul taiat marunt.
Dupa ce au fiert ciocanelele, le scoatem intr-un bol si le dezosam, scoatem si pielea. Legumele fierte le scoatem (le putem folosi la o supa crema sau daca va place ca supa sa fie mai consistenta, le puteti taia si pune in supa).
Adaugam in supa carnea, legumele si adaugam taiteii. Am lasat 2 minute, dupa care am inchis aragazul.
Servim cu patrunjel proaspat sau uscat.
Pofta buna!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...