Tuesday, July 22, 2014

Supa de salata

Aceasta supa imi place mult pentru ca are un gust deosebit si imi aduce aminte de copilarie. Este foarte potrivita pentu zilele toride de vara pentru ca este delicioasa rece. Dar nu numai. Insa eu asa o prefer, rece, de la frigider.
Pentru aceasta supa avem nevoie de:


  • 3 salate
  • 1 legatura ceapa verde
  • 10 capatani mici usturoi
  • 1,5 l lapte
  • 2 galbenusuri
  • 200 ml smantana
  • 1 legatura marar
  • cateva fire de patrunjel
  • 3 oua
  • 400 gr costita/slaninuta afumata
  • sare dupa gust

Cum procedam:
Spalam bine salata si o lasam la scurs.
Punem la prajit costita (eu am avut de 2 feluri: afumata si naturala). Dupa ce acestea s-au prajit, adaugam cepa verde taiata rondele, maraul, patrunjelul si usturoiul pisat. In acet timp punem la fiert intr-o oala 4 l apa. Taiem salata dupa preferinta, sau o rupem. Eu o prefer taiata mai marunt. Punem salata in apa fierbinte. Adaugam laptele peste zarzavaturi si sunculita, amestecam, apoi o punem in oala in care fierbe salata. Costita aumata era destul de sarata, asa ca am adaugat putina sare.
Intr-un castron amestecam cele 2 galbenusuri cu smantana, apoi adaugam cate un polonic din supa fiebinte, si amestecam pentru a evita taierea acestei compozitii. Dupa aceasta etapa, turnam compozitia in oala cu supa. Mai lasam 10 minute la fiert.
Din albusurile ramase si inca 3 oua facem o omleta, o rulam si o taiem in forma de fidea. O punem in supa. Gata.
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...